Dyson DC31 Animal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC31 Animal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,2

martini1986 29-12-2015
Geschreven voor: Dyson DC31 Animal

Wat een kl*te ding. Van begin af aan problemen hiermee gehad. De roterende kop roteert niet of stopt er na een paar seconden mee. Ook vind ik hem veel te zwaar. Het product al 4x terug moeten sturen. Steeds krijg ik andere onderdelen en uiteindelijk doe de kruimeldief het nog steeds niet. Wat een miskoop. De helpdesk is verder ook niet echt behulpzaam, zij kunnen verder niks voor mij betekenen. Geld krijg ik niet terug en ik krijg ook geen nieuwe. Wat een miskoop, wat een zonde van mijn geld!!

gerritkool 29-03-2014
Geschreven voor: Dyson DC31 Animal

Het zou een goed apparaat moeten zijn maar helaas vanaf dag 1 problemen ( tijdens het zuigen valt hij steeds uit). Dyson heeft van alles toegestuurd en ik heb het de DC31 naar Dyson gestuurd maar probleem is nooit opgelost. meerdere malen met Dyson gebeld maar helaas de garantie is om. Het probleem is nu bekend staat er op de site en bel de klantenservice. Dat heb ik gedaan, ze wilde mij de onderdelen toesturen die het probleem oplost, kosten 200 Euro hahaha koop je een nieuwe voor. Jammer ik ga hem nu maar laten recyclen heeft nu ruim vier jaar in de kast gelegen. Dus klantenservice Dyson laat service er maar af. weggegooid geld jammer.